Nasza Firmowa Flota ukierunkowana jest na auta typu BUS, SOLO, TIR
3.5 tony 7.50 ton 12 ton 18 ton 40 ton
Dzięki zastosowaniu Windy Hydraulicznej lub Podczepionemu Wózkowi Widłowemu zaopatrujemy Nadwacę tudzież Odbiorcę przesyłki w bezpieczny i sprawny załadunek lub roładunek przesyłki
Wyjątkowość Naszej Floty to auta typu BUS o wymiarach 4.90 x 2.50 x 2.65 H | 32 m³
Szerokość wewnętrzna 2.50 m oraz wysokość 2.65 m zapewnia pomoc naszym Klientom w realizacji transportu skrzyń o nietypowych wymiarach
Realizujemy dzięki nim ekspresowe przesyłki do 1.500 kg* dla Klientów z całej Europy i Azji zachodniej
Wycena i przyjęcie zlecenia wysyłki to zazwyczaj 10 – 15 minut,
pojawienie się jednostki transportowej na miejscu załadunku to średnio 1 godzina – tak działamy !
PODWÓJNA OBSADA = PODWÓJNE T(i)EMPO
EL ROMANO posiada także możliwość zorganizowania transportu w podwójnej załodze, mile widziany kontrakt lub powtarzające się relacje ze stałą częstotliwością wysyłek
Głównie realizujemy dzięki podwójnej załodze relację do Hiszpanii, ale jak zawsze jesteśmy otwarci na każde Państwa zapytanie
GÓRNY ZAŁADUNEK
Dużą zaletą naszej floty jest możliwość zaoferowania także podjęcia ładunku z załadunkiem poprzez dach. System rozsuwanego dachu jest zamontowany na każdym aucie
PODNOSZENIE DACHU DO ZAŁADUNKU
Dachy Naszych aut do załadunku można jeszcze dodatkowo podnieść o 10 cm, aby bezpiecznie załadować lub rozładować Państwa ładunek
ROZSTAW POMIĘDZY DESEKAMI | 34,00 cm
Dodatkowo zmniejszyliśmy rozstaw pomiędzy deskami, co daję w rezultacie dużo większą wytrzymałość i stabilność całej konstrukcji zabudowy. Nasze auta posiadają 8 rzędów desek ( aluminiowych ) z równym skokiem co 34 cm
WYSOKOŚĆ WEWNĘTRZNA | 300,04 cm
Wybraliśmy ramę podwozia typu ”low” co pomogło ”zejść niżej na całkowitej wysokości” by móc usadowić skrzynię ładunkową o wewnętrznej wysokości 300,04 cm
SZEROKOŚĆ WEWNĘTRZNA | 250,04 cm
Zastosowane wzmocnione, cieńsze (o mniejszym przekroju poprzecznym) kłonice pozwoliły na zaprojektowanie konstrukcji, dzięki której możemy podjąć ładunek o szerokości 250,04 cm
MULTI LOCK
W zewnętrznej ramie zabudowy po obu stronach znajduje się szereg otworów służących do mocowania pasów zabezpieczających. Każdy z otworów może przenieść do 2000 daN (kg) obciążenia.
System Multi Lock zapewnia optymalny i elastyczny sposób mocowania ładunku
XL-CODE
Z racji na zwiększenie bezpieczeństwa przewozu ładunków Naszych Klientów oraz osób zaangażowanych w każdym realizowanym transporcie postanowiliśmy postawić na wzmocnioną konstrukcję przestrzeni ładunkowej. Zabudowy EL ROMANO są potwierdzone certyfikatem zwiększonej wytrzymałości XL-CODE
WZMOCNIONY STELAŻ PODŁOGI
Pomijany, a jakże ważny aspekt. Zastosowaliśmy dodatkowe wzmocnienie ( zagęszczenie ) w stelażu konstrukcji podłogi w celu możliwości wjazdu do wnętrza przestrzeni ładunkowej ciężkim sprzętem bez obaw o Naszą podłogę oraz umożliwiając tym samym Nadawcy na szybki i bezpieczny załadunek |
WÓZKI WIDŁOWE DO 5.50 T MAX
WINDA HYDRAULICZNA 2 TONY + PALECIAK
Nasze firmowe auta, SCANIA R 360 posiadają na stałym wyposażeniu windy hydrauliczne firmy Palfinger o udźwigu 2 ton typu slider oraz Wózki Paletowe
PODCZEPIANY WÓZEK WIDŁOWY 2.5T
Nasze firmowe auta, SCANIA R 500 posiadają na stałym wyposażeniu podczepiany wózek widłowy firmy PALFINGER FLC 253 4W. Możliwość transportu dłużycy za pomocą systemu hydraulicznie skręcanych równolegle kół
NAJAZDY SAMOCHODOWE | RAMPY 10 TON
Na wyposażeniu Naszych aut typu SOLO posiadamy rampy najazdowe, zatem mamy możliwość transportu maszyn budowlanych, aut osobowych, traktorów, przyczep oraz innych urządzeń, które mogą zostać wprowadzone do wnętrza przestrzeni ładunkowej
ZBRJONA PLANDEKA
Nowa część floty posiada zbrojoną plandekę, która chroni przesyłkę przed potencjalną próbą kradzieży | z EL ROMANO Państwa ładunek jest bezpieczny i dobrze zabezpieczony
SYSTEM DVS
Najnowsze systemy bezpieczeństwa zainstalowane we flocie EL ROMANO umożliwiają dostawy na terenie Londynu
DMC | PRZESTRZEŃ | ŁADOWNOŚĆ | WYM. WEWNĘTRZNE | OBJĘTOŚĆ |
3.50 T | 8 E PAL | 1.000 kg | 4.20 x 2.20 x 2.25 | 20,80 M³ |
TYŁEM
PEŁEN ADR
NAROŻNIKI | MATY ANTYPOŚLIGOWE | GPS TRACKING
LINKA CELNA | PLOMBY CELNE
DMC | PRZESTRZEŃ | ŁADOWNOŚĆ | WYM. WEWNĘTRZNE | OBJĘTOŚĆ |
3.50 T | 10 E PAL | 1.500 kg | 4.85 x 2.25 x 2.50 | 27,30 M³ |
TYŁEM | BOKIEM | GÓRĄ
PEŁEN ADR
NAROŻNIKI | MULTI-LOCK | MATY ANTYPOŚLIGOWE | GPS TRACKING
LINKA CELNA | PLOMBY CELNE
DMC | PRZESTRZEŃ | ŁADOWNOŚĆ | WYM. WEWNĘTRZNE | OBJĘTOŚĆ |
3.50 T | 12 E PAL | 1.500 kg | 4.90 x 2.50 x 2.65 | 31,80 M³ |
TYŁEM | BOKIEM | GÓRĄ
PEŁEN ADR | ODPADY
NAROŻNIKI | MULTI-LOCK | MATY ANTYPOŚLIGOWE | GPS TRACKING
LINKA CELNA | PLOMBY CELNE | PODWÓJNA OBSADA !!!
DMC | PRZESTRZEŃ | ŁADOWNOŚĆ | WYM. WEWNĘTRZNE | OBJĘTOŚĆ |
7.50 T | 15 E PAL | 3.500 kg | 6.10 x 2.45 x 2.65 | 39,60 M³ |
TYŁEM | BOKIEM | GÓRĄ
PEŁEN ADR | WINDA + PALECIAK
NAROŻNIKI | MULTI-LOCK | MATY ANTYPOŚLIGOWE | GPS TRACKING
LINKA CELNA | PLOMBY CELNE
DMC | PRZESTRZEŃ | ŁADOWNOŚĆ | WYM. WEWNĘTRZNE | OBJĘTOŚĆ |
12.00 T | 18 E PAL | 5.500 kg | 7.20 x 2.45 x 2.65 | 50,70 M³ |
TYŁEM | BOKIEM | GÓRĄ
PEŁEN ADR | WINDA + PALECIAK
NAROŻNIKI | MULTI-LOCK | MATY ANTYPOŚLIGOWE | GPS TRACKING
LINKA CELNA | PLOMBY CELNE
DMC | PRZESTRZEŃ | ŁADOWNOŚĆ | WYM. WEWNĘTRZNE | OBJĘTOŚĆ |
26.00T | 20 E PAL | 12.800 kg | 8.10 x 2.45 x 2.65 | 52,60 M³ |
TYŁEM | BOKIEM
PEŁEN ADR
NAROŻNIKI | MATY ANTYPOŚLIGOWE | GPS TRACKING
LINKA CELNA | PLOMBY CELNE
DMC | PRZESTRZEŃ | ŁADOWNOŚĆ | WYM. WEWNĘTRZNE | OBJĘTOŚĆ |
18.00 T | 21 E PAL | 7.175 kg | 8.50 x 2.50 x 3.00 | 63,75 M³ |
TYŁEM | BOKIEM | GÓRĄ
PEŁEN ADR | ODPADY | ZBROJONA PLANDEKA | WINDA 2 T + PALECIAK + NAJAZDY
NAROŻNIKI | MULTI-LOCK | MATY ANTYPOŚLIGOWE | GPS TRACKING
LINKA CELNA | PLOMBY CELNE | XL-CODE | EX II
DMC | PRZESTRZEŃ | ŁADOWNOŚĆ | WYM. WEWNĘTRZNE | OBJĘTOŚĆ |
40.00 T | 33E PAL | 24.400 kg | 13.60 x 2.50 x 3.00 | 102 M³ |
TYŁEM | BOKIEM | GÓRĄ
PEŁEN ADR | ODPADY | ZBROJONA PLANDEKA | PODCZEPIANY WÓZEK 2.5 T + NAJAZDY
NAROŻNIKI | MULTI-LOCK | MATY ANTYPOŚLIGOWE | GPS TRACKING
LINKA CELNA | PLOMBY CELNE | XL-CODE | EX II
© BY EL ROMANO | 2025
#ENJOY